Friday 1 March 2013

Inikah yang dinamakan Parti Keadilan Rakyat? Dimanakah keadilan untuk wira negara yang terkorban demi menjaga keselamatan sejagat?

Tian Chua yang mendakwa dirinya dari Parti Keadilan Rakyat telah menghina keluarga dan mangsa dalam serangan di Lahat Datu dalam kenyataan beliau.

Inikah yang dinamakan keadilan??? Dimanakah keadilan untuk keluarga mangsa yang beliau mendakwa bahawa semua yang berlaku adalah angkara parti UMNO, sedangkan kerajaan BN sentiasa memandang serius serta berusaha keras untuk mencegah perkara sebegini berlaku???

Wahai bangsat yang bernama Tian Chua, selongkar ingin menasihatkan kepada anda supaya jangan mencetuskan kemarahan yang melampau terhadap rakyat di negara Malaysia!!!

Lebih baik anda duduk diam-diam bagi memanaskan kerusi yang sedia ada sebelum anda dan PKR hancur dan berkubur terus dalam PRU13 yang bakal tiba bila-bila masa sahaja!

Para pengundi diluar sana, sedarlah wahai sekaliannya bahawa parti Pakatan Rosak ini tidak boleh dibenarkan menerajui negara Malaysia demi kesejahteraan sejagat!

Selepas ini selongkar percaya yang moderatornya akan muncul mengeluarkan penafian kenyataan dengan mengatakan semua ini adalah provokasi dari parti BN dan pihak kerajaan.

Kita tunggu kemunculan beliau nanti "Anwar LGBT"!!!

" Bersatu Aman Sejagat "



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone