Wednesday 20 March 2013

Hangat!!! Pengganas Sulu IC Biru???

Wow!!! Pecacai Rosak PR ni tak habis-habis menuding jari dan suka menyalahkan pihak lain. Seolah-olah mereka sahaja yang "perfect" di dalam segala hal!

Selongkar setuju dengan kenyataan yang diambil dari laman sosial milik sahabat fb seperti paparan dibawah :-

"Gerombolan Pakatan Dajjal, terutama parti PKR (Parti Keluar Ramai-ramai) tidak kisah tentang pencerobohan bersenjata di Lahat Datu, tetapi sibuk mempertikaikan bahawasanya ketua Penceroboh yang bernama Agbimuddie Kiram memiliki IC (Kad Pengenalan) Biru.

Semua penjenayah, pengkhianat dan penderhaka yang pernah Kerajaan Kita tangani bersama-sama sokongan Rakyat, semuanya memiliki IC Biru, seperti Pengganas Memali yang diketuai oleh Berahim Libya, Penderhaka al-Maunah dan Gerombolan Penceroboh Kiram..

Rakyat semakin jijik dengan perangai dan sikap buruk Gerombolan Pakatan Dajjal yang dianggotai oleh parti Melayu Pas, Pkr dan china Dap..."

Mereka ini iaitu puak pecacai PR ni dilihat seolah-olah tiada langsung semangat Patriotik cintakan negara.
Malahan, dalam isu keselamatan pun sanggup dipolitikkan oleh mereka! Kenapa tiada seorang pun diantara mereka PR ni tampil kehadapan dengan membuat tawaran untuk sama-sama menanggani isu ini sehingga selesai?

Mungkin juga puak pecacai ni semua bukan pemegang IC biru? Dan sebab itu lah depa tak ambik pot isu di Lahat Datu!!!

"Hablum minallah, hablum minannas"




Facebook newsfeed post by: Pakngah Nordin Haji Nasir





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone