Wednesday 10 April 2013

#PRU13 - Si Lambai Nizar Jamaludin Kikis Duit Rakyat Di Parit Buntar #tolakPR #vote4BN

Parit Buntar, 5 April 2013 - Bertempat di dataran purnama Pas, Nizar Jamaludin atau lebih dikenali dengan gelaran Si Lambai ini didapati berkali-kali membohongi dan menggula gulakan rakyat di Parlimen Parit Buntar. Ceramah tersebut semata mata untuk melencongkan wang daripada orang ramai untuk kegunaan calon Pas dalam kempen PRU13.

Dalam ceramah tersebut, beliau menjual Najib dan Altantuya bagi meraih lebih sumbangan daripada penyokong yang bodoh dan diperbodoh itu! Dalam kekeringan modal untuk berkempen sekali lagi si lambai ini memperdagangkan pula nama Tun M dengan gelaran mursyidul am UMNO.

Apa nak jadi si lambai ni? Bekali kali menyeru dan memaksa rakyat di Parlimen Parit Buntar supaya memberi sumbangan lebih untuk kempen Pas Parit Buntar dalam PRU13 ini! Tidak cukup setakat itu, si lambai ini menyeru lagi agar sesiapa yang kekurangan wang derma pada waktu ini boleh lah "Bank-in" kedalam akaun bank Islam seperti no akaun yang akan diedarkan untuk tindakan seterusnya. Jangan bagi alasan tak bagi duit pulak! Seru si Lambai ini kepada mereka yang tiada wang pada malam tersebut.

Alahai orang Parit Buntar, dah banyak sangat ke duit tu? Dengan sewenang wenangnya bagi pada Pas untuk kegunaan berkempen oleh calon Pas di Dun Titi Serong Ustaz Abu Bakar Hussain? Cukup ke barangan keperluan dirumah tu yang menjadi kewajipan kita?

Kalau calon Pas yang bertanding semuanya menggunakan dana daripada rakyat setempat, kenapa Pas Parit Buntar tidak mengetengahkan calon anak tempatan? Apa bagus sangatkah calon luar atau Ustaz Abu Bakar Hussain ini sehingga tiada tandingannya orang di dalam Parit Buntar?

Kalau beginilah situasi atau cara politikus puak Pas ini, selongkar pun mahu jadi calon Pas dalam PRU13 ni! Menang boleh lari luar kawasan ( makan gaji buta ), kalah pun tidak merugikan apa-apa kerana bukan duit poket kita yang habis !

Fikir-fikirkan lah wahai rakyat dan pengundi didalam Parlimen Parit Buntar! Jangan kita diperbodohkan oleh Parti Ajaran Sesat tersebut!

Ingat satu perkara yang Pas sanggup membenarkan Kalimah Allah di guna pakai oleh agama lain! Perkara ini berlaku disebabkan oleh kepentingan politik Pas yang terpaksa tunduk oleh desakan DAP sial, bangsat dan celaka itu!!!

Pas juga kita telah dibangsatkan oleh mereka!!!

Ayuh, tolak PR ( PKR dan PAS ) dalam Parlimen Parit Buntar!

Bagi mandat penuh kepasa BN untuk Barisan Nasional membawa kesejahteraan kepada panduduk di Parlimen Parit Buntar.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone