Saturday 11 May 2013

Rakyat Perak Usah Sertai Himpunan Jalanan Yang Dijadualkan Esok...

Rakyat Perak janganlah mudah diperdaya dengan tipu muslihat Anwar Ibrahim yang mengajak rakyat di negeri Perak sama-sama berhimpun untuk mempertikaikan keputusan PRU13 yang tidak berpihak kepada beliau bagi merialisasikan impian beliau untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Anwar yang cukup terkenal dengan sikap dan sifat bermuka-muka sangat mudah memperdayakan rakyat yang tiada prinsip perjuangan yang asli dan tiada pendirian patriotisma!

Justeru itu, pihak berkuasa negeri telah memberi amaran serta melarang perhimpunan tersebut diadakan kerana yang nyata dan jelas perhimpunan tersebut tiada permit atau kebenaran bertulis dari pihak berkuasa.

Oleh yang demikian, demi kebaikan semua...rakyat di Perak harus memboikot perhimpunan tersebut yang bakal diadakan pada malam esok dan biarkan Anwar Ibrahim melalak melolong bersama DAPig rakan sekutunya itu!

Yang nak jadi PM Malaysia tu, dia sorang...kenapa nak ajak rakyat buat demonstrasi???

Rakyat sekalian dah menggunakan hak demokrasi dalam memilih PM pada 5 May 2013 yang lalu! Anwar Ibrahim nak apa lagi??? Tak faham hukum demokrasi ke??? Macam mana nak jadi PM ni kalau itu pun tak reti???




Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network