Friday 10 May 2013

PESAWAT SESAK BAWA PENGUNDI BANGLADESH KE MALAYSIA...

Selongkar mendapat maklumat mengatakan ruang udara di lapangan terbang Bangladesh begitu sesak pada hari Sabtu 4 May 2013.

Ini berikutan adanya tempahan khas pesawat dari Malaysia yang membawa keluar rakyat Bangladesh untuk mengundi BN dalam PRU13 di Malaysia.

Laporan juga mengatakan jumlah rakyat Bangladesh yang dibawa keluar untuk menjadi pengundi ialah seramai 400K orang. Bukannya 400 orang seperti yang didakwa oleh PR!!!

PR mendakwa BN telah membawa masuk pengundi hantu dari Bangladesh seramai 400 orang!

Persoalannya, kalau setakat 400 orang apa yang boleh mengubah jumlah undi sekiranya diagihkan kepada 222 kerusi Parlimen???

Logiknya jumlah tersebut tidak membawa erti kepada BN seperti yang didakwa oleh PR yang sememangnya cuba untuk mencetuskan rasa marah rakyat terhadap BN...

Kepada PR; dah kalah dalam PRU13 sudah lah! Tak payah nak membuat pelbagai rekaan cerita yang karut-marut semua tu!!!

Biar Anwar sorang yang gila babi sudah la kerana dia tidak dapat menunaikan janji dia kepada negara asing yang kononya dalam PRU13 ini PR akan membentuk kerajaan Malaysia.

Segala dana PRU semuanya Anwar perolehi serta dibiayai dari sumber luar negara sebagai pelaburan awal! Ini semua harus di sedari oleh rakyat yang mengundi PR dalam PRU13 yang lalu.

Disebabkan kekalahan tersebut Anwar sekali lagi menggunakan pengaruh luar untuk campur tangan dalam memprotes keputusan PRU yang telah memihak kepada BN 133/222 kerusi...

Masih belum sedarkah anda tentang penipuan Anwar Ibrahim???



Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network