Thursday 11 April 2013

#PRU13 - Alamak Tersungkor!!! Dap'igs Menyondol di Pekan Tg. Piandang...#TolakPR #GE13 #Vote4BN

Tanjung Piandang, 11 April 2013 - Dap'igs sekeluarga bertandang ke Tg. Piandang bagi memberi balang gula-gula kepada penduduk disini untuk diisikan duit bagi menampung perbelanjaan perjuangan bangsat PR disini.

Turut serta dalam ceramah politkus PR ni tidak lain dan tidak bukan lagi calon DUN Kuala Kurau saudara Yunus Pocong, calon Parlimen Parit Buntar saudara Mujahad Yusof Rawa, Ydp Parti Ajaran sesat Parit Buntar Hj Harun Hj Hashim, keluarga Dapigs Ngeh Khor Ham dan Nga Kor Meng.

Dalam ucapan keluarga Dapigs mengatakan UMNO ini Parti lancau kerat kasi lembu! Perjuangan UMNO itu rasis kerana memihak kepada orang melayu sahaja!

Berbeza dengan PR yang membawa slogan "PR for all".

Ternyata Dapigs ni telah memperbodohkan rakyat disini! DAPig adalah parti rasis kerana didalam parti Dap berapa ramai melayu dan India yang memegang jawatan exco?

Bagaimana keputusan dalam GEC?
Berapa ramai melayu dan india yang diberi tempat dalam kepimpinan parti Dap?

Parti DAP hanya untuk keluarga sahaja!!!

Dalam ceramah tersebut, seperti biasa kutipan duit dari rakyat akan dilakukan tapi kali ini bukan dengan tin milo sebaliknya balang gula-gula diedarkan bagi mengisi wang rakyat yang majoritinya bekerja sebagai nelayan dan pesawah.

Lagi bukti rakyat digula-gulakan oleh PR!!!

Inikah yang dikatakan membantu rakyat? Walaupun PR berjaya menawan kerusi Dun Kuala Kurau, Dun Titi Serong dan Parlimen Parit Buntar! Dimanakah peruntukan untuk rakyat???

Sebaliknya mereka menekan dan menindas rakyat untuk kepentingan politikus mereka dan hasilnya pada malam ini mereka berjaya membawa balik wang rakyat di Tg Piandang sebanyak RM 4K dalam masa 2 jam!

Apa yang rakyat dapat? Berhabis duit ada la!!!

Jangan jadi bodoh weii!! Tolak PR dan UNDILAH BN dalam PRU13!!!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone