Sunday 17 March 2013

Idham Lim telah membunuh diri akibat tekanan

Selongkar ada membaca satu post artikal oleh seorang sahabat facebook yang mengatakan...


"inilah perangai wakil rakyat titi serong,parit buntar yg mewakili pas..DUN blm bubar....dh siap kempen untuk kwsn kuala kangsar..hang mkn gaji buta ja yb oiii..kwsn sendiri xmau jaga..duk kalut kwsn org..bg puaka2 pakatan..klu org depa buat semua xpaa... hrp2 org kuala kangsar tdk tertipu dan termakan dgn janji2 palsu yb ni..KAMI WARGA TITI SERONG DH LAMA DIABAIKAN"

Persoalannya, kenapa si Idham Lim ni mati sebelum ajal? Ajaran mana yang dia ni ikut???

Hasil tinjauan dan maklumat yang disampaikan oleh orang-orang dalaman PAS sendiri mengatakan yang dia ni tiada tokoh kepimpinan dan tak tau nak buat kerja! Maka dengan itu selongkar berpendapat yang dia ni telah di usir keluar oleh rakyat di Titi Serong.

Apabila selongkar mendapat tahu yang si YB ni berhijrah ke Kuala Kangsar, maka selongkar rasa lebih baiklah para pengundi di DUN Titi Serong yang ada saudara mara, sahabat handal kat sana tolong bagitau kat depa supaya boikot YB ni dalam PRU13 ni...

Nama je wakil rakyat Pas @" parti Islam seMalaysia" lah konon tapi perangai tidak menunjukkan seorang yang mengamalkan ajaran Islam!!!

Sapa yang tarbiah si Idham Lim ni???
Nik aziz tolong jawab sat!!!


Sumber:-
Facebook newsfeed post by: Na Ita







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone