Saturday 2 March 2013

Celaka punya Tian Chua dan penceroboh (orang sulu) di Lahat Datu

Ini bukan rasis atau isu politik!!! Selongkar ingin mengingatkan kepada pengkianat negara yang kesabaran orang melayu dan rakyat Malaysia yang lain ada had batasannya!

Ingatan kepada pencacai pakatan rakyat jangan sesekali bermain dengan api! Melayu bangsat seperti pemimpin PKR dan Pas tidak dapat mempertahankan negara Malaysia ini dengan janji-janji munafik mereka itu! Inikan pula cakap-cakap bangang dari cina kafir laknatullah yang bernama Tian Chua?

Kepada semua pengikut-pengikut tegar kedua-dua parti sesat dan songsang ini, insaflah dan fikirkanlah kalian semua tentang masa depan. Anda, keselamatan anda dan keluarga anda sekalian.

Bersusah payah pejuang-pejuang kita yang terdahulu mempertahankan kedaulatan dan kemerdekaan tanah air ini, dan sekarang ini dengan senang-senang kita biarkan manusia bangsat seperti Anwar dan Tian Chua nak menggugat keamanan dan cuba nak menafikannya?

Ayuhlah sekalian rakyat Malaysia, KITA bangkit dan tentang petualang bangsa ini!!! Kita kuburkan mereka semua dalam PRU13 ini dengan memberi UNDI kepada calon-calon Barisan Nasional yang terbukti mempertahankan kedaulatan dan perlembagaan Malaysia selama ini!!!

" Banggakan diri sendiri, banggakan anak isteri dan keluarga kerana kita tergolong diantara pejuang untuk generasi akan datang "

1Malaysia tolak fitnah - 1Malaysia tolak PR!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone