Thursday 21 March 2013

Anwar dalam dilema kerana kerakusan kuasa politik!!!

Ketua umum PKR Anwar Ibrahim hari ini dibelenggu dilema dalaman kerana dik kerakusan kuasa politik dirinya.

Beliau sebelum ini menyatakan hasrat untuk bertanding di negeri Selangor bagi menjamin kemenangan PR di negeri tersebut kini bakal beralih arah.

Namun selepas kebangkitan rakyat di negeri Perak terhadap sokongan padu rakyat terhadap parti BN yang memerintah dengan adil dan saksama, beliau mula gusah gulana dan menyatakan pula akan bertanding di negeri Perak.

Di Perak, PR merasakan sokongan rakyat terhadap parti mereka semakin merosot. Ini disebabkan oleh kepimpinan DS Zambri Abd Kadir yang lebih keterbukaan dengan prinsip " Tiada tertinggal dan tiada terpinggir". Slogan keramat inilah yang menyebabkan pemimpin PR menjadi meroyan.

Walau apa sekali pun yang berlaku, seluruh rakyat di negeri Perak tidak akan sesekali membenarkan tampok pemerintahan diambil oleh Pakatan Rosak!!! Ini janji rakyat Perak yang mendokong keamanan dan kesejahteraan sejagat!

Mengapa Anwar gay tidak mempertahankan kerusi Parlimen di Permatang Pauh? Adakah rakyat di Permatang Pauh sudah menolak kepimpinan beliau?

Berkemungkinan juga si Anwar yang gila kuasa ini akan bertanding serentak ketiga-tiga negeri? Baru cukup syarat bro... Kat sana tertinggal, kat sini tercicir...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone