Friday 22 March 2013

Mujahid dan Yunus dipulaukan di Kg Nelayan?!

Semalam PR membuat onar di Kampung Nelayan Tg Piandang. Dengan kehadiran dua orang YB melayu bangsat dari parti PAS dan PKR sekali lagi tiada sambutan oleh penduduk setempat dengan kehadiran kurang dari 50 orang. Seperti biasa penduduk di Kg. Nelayan Tg. Piandang banyak mendapat gula-gula daripada mereka... Jangan sampai yang ada kena potong kaki sudahlah ye...

Dalam kandungan ceramah pertama oleh MP Parit Buntar YB Dr. Mujahid Yusof Rawa dari Pas mengatakan tentang Islam iaitu bab sembahyang.
Beliau mendakwa anak muda hari ini tidak menitik beratkan bab sembahyang, harga kereta naik, harga barang naik, minyak naik, hutang ptptn membebankan, dan semestinya semua itu untuk mengaut keuntungan kerajaan.

Persoalannya, MP Parit Buntar ni ada sediakan "punch card" ke? Setiap waktu solat anak muda akan pergi punch card di pusat khidmat MP!!! Syirik tu Dr!!! Ops, Dr apa ni? Islam apa hutang tak perlu dibayar??? Tak habis lagi kebodohan orang cerdik pandai ni! lu pikir sendiri!!!

Ini lagi sorang YB ADUN Kuala Kurau Mat Yunus pocong dari PKR (parti kelentong rakyat). Beliau membangkitkan isu di Lahad Datu dengan mendakwa semua itu satu pembohongan, tektik dan sandiwara YAB DS Najib dalam permainan politik bagi menagih undi dari rakyat.

Dengan mendakwa PKR adalah sebuah parti yang kukuh sehingga sekarang, beliau dengan angkuh mengatakan PR mampu memberi pendidikan percuma kepada pelajar di Universiti dan dijamin pekerjaan 100% bagi semua lepasan universiti. Kos pengangguran akan tiada dibawah pemerintahan PR.

Beliau menyatakan PR hanya memerlukan 6 kerusi lagi di Sabah bagi mencapai matlamat ke Putrajaya tetapi agak sukar kerana BN menggunakan pengundi hantu yang diimport dari Bangladesh. PR telah bersedia dengan itu. Bersedia dengan tentera Sulu ke yeop???

Semua yang disampaikan oleh kedua-dua orang YB melugai ni sudah dijangka kerana sememangnya isu - isu pembohongan ini lah modal PR dan dibangkitkan setiap kali hampir pilihanraya.

Kenapa dalam manifesto PR kali ini tiada disebut "Hudud"? DAP dah buat hukum hudud dah kot? That why tak perlu nak suruh BN buat kan?

Rakyat dah sedar sekarang yeop dengan permainan politik kotor oleh Pakatan Rosak ( PR )! Parti yang penuh dengan skandal seks! Pendokong LGBT!!! Rasis! Mempolitikkan agama, isu kalimah Allah! Retorik semata-mata!!!

PR ( PAS, PKR & DAP ) harus ditolak dalam PRU13!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone