Sunday, 31 March 2013

Lagi Poster PM Di Robohkan

Selongkar ada membaca blog seorang rakan blogger yang bernama ada kuasa.

Artikel ini menarik perhatian Selongkar kerana tertanya-tanya apakah nak jadi dengan rakyat Malaysia masa kini sehingga sanggup merosakkan harta benda hak orang lain.

Seolah-olah tiada kesedaran sivil langsung sehingga poster YAB DS Najib Tun Abd Razak, PM kita sendiri sanggup dirobohkan hanya terpengaruh oleh dakyah serta hasutan puak berkepentingan politik.

Poster yang didirikan di sekitar Silibin tepi lebuhraya Ipoh-Lumut itu dipercayai telah dirobohkan oleh 8 orang budak Melayu menaiki 5 biji motosikal EX5.

Buka link dibawah untuk laporan selanjutnya :-

http://bit.ly/177qVgU





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Nik Aziz Lagi Mau Tanya ka???

Selongkar rasa macam nak nangis je bila baca twitter milik seorang yang dikatakan tok guru pujaan orang-orang PAS ni.


"Kutuk UMNO/BN = Kutuk Melayu

Kutuk PAS = Kutuk Nik Aziz lah!!!

Nik Aziz - Seorang yang dikatakan tok guru, disegani, disanjungi dan macam-macam lagi lah. Apa yang dilakukan, dikatakan, disampaikan semuanya adalah benar belaka bagi orang-orang Pas sehingga tiada satu pun kesalahan serta kesilapan tutur kata atau pun tindakan dari pok Nik ni.

Manusia ni bersifat baharu! Semua orang ada melakukan kesilapan dan ini tak boleh dinafikan!

Sehingga kini, tiada seorang pun dari puak macai baik peringkat bawahan hinggalah ke peringkat atasan yang berani tampil menegur kesalahan Nik Aziz ni!

Adakah dalam Pas atau Nik Aziz itu sendiri mengamalkan pemerintahan secara autokratik???


Fikir-fikirkan...




________________________________

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Kafir Harbi Sudah Tiada Sekarang?

Benarkah apa yang didakwa oleh seorang aktivis Pas Ni???

Lihat bio beliau pun kita dah boleh membuat andaian yang dia ni hanya berpaksikan perasaan hati dalam membuat keputusan!

Dalam agama Islam telah menggariskan panduan hidup kepada umatnya. Al-Quran dan Sunnah sebagai pegangan serta panduan! Bukan boleh menilai mengikut persepsi sendiri!

Jangan main isu agama wahai aktivis Parti Ajaran Sesat PAS!!!

Bio:-
"kita tak leh paksa orang terima pandangan kita. Orang lain pun tak leh paksa kita terima pandangan mereka. tp kita ada akal dan hati. maka nilailah sendiri"



________________________________


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, 30 March 2013

PKR rancang kekecohan di 10 tempat pembuangan undi

Seperti yang biasa mereka lakukan, Pakatan Rakyat yang menyedari pada hari ini, pengaruh mereka sudah semakin kian berkurangan.

Mereka ini telah merancang akan menimbulkan kekecohan sewaktu kempen PRU serta hari pembuangan undi demi menimbulkan huru hara.

Dan seperti biasa juga, mereka akan menyalahkan UMNO dan BN diatas segala apa yang mereka lakukan.

Pucuk pimpinan Pakatan telah pun bersepakat dan sebulat suara akan membuat kacau bagi mencemar imej negara serta mengagalkan PRU13. Perkara ini akan dilihat oleh negara-negara luar dan ini akan menimbulkan satu persepsi yang negatif terhadap demokrasi di Malaysia.

Kumpulan BERSIH mungkin akan terpedaya sekali lagi untuk membuat hura hara. Pembangkang sanggup buat saja untuk berkuasa termasuk melanggar undang-undang.

Mengapa ini boleh berlaku???

Kalau dah ketua namanya Anwar Ibrahim, pengikut-pengikut pun perangai macam setan la!

Lihat pada pautan PKR
rancang kekecohan di 10 tempat pembuangan undi <http://anginperubahan.blogspot.com/2013/03/pkr-rancang-keganasan-di-10-tempat.html>






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PRU13- BN Yakin Menang 2/3 Majoriti. #BNBagus #Transformasi #Vote4BN #Najib4PM #BN4Malaysia #TolakPR #GE13 #PRU13

Kenyataan PM DS@najibrazak bahawa beliau yakin BN akan menang 2/3 majoriti dalam PRU13 bagi mengembalikan keyakinan rakyat bahawa negara akan terus aman.

Di samping itu juga rakyat akan terus menikmati kemakmuran ekonomi dan pembangunan berterusan dibawah perancangan yang telah disusun rapi.
Disamping janji BR1M 3.0 yang diumumkan oleh PM sekiranya rakyat memberi mandat sekali lagi kepada kejayaan BN dalam PRU13 ni, kali ini amaunnya juga akan bertambah untuk kebaikan serta kesejahteraan rakyat yang berpendapatan rendah.

Ini satu tamparan hebat kepada parti pihak lawan iaitu PR yang cuba menidakkan peranan dan tanggungjawab yang telah kerajaan BN laksanakan.

Kini selepas peristiwa tsunami politik yang melanda di arena politik negara, BN sudah sembuh dan dilihat semakin kuat dan bersatu, sementara PR semakin bertelagah sesama sendiri dengan pelbagai isu kepimpinan, pentadbiran dan tidak ketinggalan juga isu moral skandal seks!

Pakatan Rakyat tidak menawarkan yang terbaik untuk rakyat Malaysia. Hanya janji populis and retorik.

Rakyat Malaysia tolak Anwar Ibrahim, tolak Pakatan Rakyat. Tolak seks bebas, tolak retorik!

Undilah BN untuk masa depan generasi muda yang cemerlang.

Sila lihat pautan dibawah :-

http://bit.ly/11ZKP9D






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 29 March 2013

Terkini!!! Parlimen Bubar Juga Akhirnya- 3 April 13

Terkini ; Pembubaran Parlimen dijangka pada 3 April 13.

Sehubungan itu, Pelancaran Gerak Kerja Jentera BN akan diadakan di Stadium Merdeka pd 6 April 13 jam 8 mlm...

Pelancaran terus "Manifesto BN" juga akan turut dibuat oleh PM...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pulau Pinang Semakin Menjunam Di Bawah Lim Guan Eng & DAP #UbahPenang #SavePenang #TolakPR #ManifestoBukanJanji #PRU13 #GE13

Setelah lima tahun DAP mentadbir Pulau Pinang, keadaan sosioekonomi di Pulau Pinang bertambah teruk.

Ini berikutan dengan kesesakan lalulintas yang semakin kronik, pembangunan hartanah mewah yang mengabaikan keperluan rakyat berpendapatan rendah, serta keadaan ekonomi yang mengalami defisit yang berkali ganda sejak 2009.

Ramai yang tertipu dan percaya LGE berjaya mengurangkan hutang negeri. Dalam masa yang sama ramai tidak tahu itu sebenarnya dibuat dengan bantuan Kerajaan Persekutuan yang perihatin terhadap negara Malaysia.

Bayangkan, Pulau Pinang telah mengalami defisit selama 4 tahun berturut-turut di bawah DAP & Lim Guan Eng. Apakah kesan jangka panjang sekiranya perkara ini berlarutan lagi seandainya rakyat Pulau Pinang memberi mandat kepada mereka pada PRU13 ni?

Itu pun masih ada hati nak mentadbir aset negara? Muflis! Muflis! Sekiranya rakyat masih memberi mandat kepada mereka tu!!!

PRU13 = Tolak Pakatan Rakyat & Penipu Rakyat!

Pautan video :-
http://bit.ly/11UUe6n
http://bit.ly/14sYJFw





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Taktik terbaru Palit Dakwat Di Jari?

Selongkar dimaklumkan oleh seorang sahabat mengenai satu taktik terbaru PR yang sedang dirancangkan...

Dimana kurang seminggu dari hari mengundi, dengan menggunakan nama2 NGO, PR akan mula masuk ke taman2 dan kampung2 untuk mengajar kaum2 ibu cara baru mencalit dakwat di jari.

Peringatan! bahawa dakwat akan cuma hilang dalam masa 7 hari. Bila tiba hari mengundi, golongan ini akan dihalang daripada mengundi kerana sudah ada kesan dakwat.

Sila alert tektik terbaru Penipu Rakyat ni!!!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, 28 March 2013

Wan Azizah Nak Jadi MB Selangor?

Kak Wan berhasrat kali ini untuk bertanding di kerusi DUN.

Yang peliknya, kenapa mesti berhijrah ke negeri Selangor? Dan kenapa tidak di Pulau Pinang?

Termasuk juga suami kesayangan beliau yang akan bertanding diluar Pulau Pinang.

Adakah ini strategi politik PKR seperti yang katakan oleh Khalid gagap?

Bagaimana dengan kerusi Dun dan Parlimen di Pulau Pinang? Semuanya diserahkan kepada Dap ke?

Jangan nanti disebabkan gila kuasa, sampai hilang kuasa!!!

Pepatah juga ada mengatakan, menang bersorak, kampung tergadai.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pas Derhaka kepada Ulul Amri?

Parti Pas hari ni dilihat sudah berani menderhaka dan mencabar institusi diraja!

Beginikah cara orang Islam dalam parti Pas mengajar orang Islam yang lain adab tehadap ulul amri?

Pas kini sudah didesak dan terpaksa mengikut telunjuk Dap!

Sudah hilang semangat perjuangan
Islam kah parti Pas sekarang ini?





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Penyokong Pas Suka Layan Video Porno?!!

Ini cerita terbaru bila Nabi Muhammad S.A.W di permainkan dengan cerita video Lucah... Oiii, Anuwar tu bukan Maksum... Manusia biasa jer... Jangan nak samakan dia dengan Rasulullah S.A.W... Cuba tengok gambar diatas, apa la masalah dengan dia orang nie kan.. Nak samakan Rasulullah S.A.W dengan Anuwar Ibrahim.. Fikir-fikirkan lah bersama...

Lihat selanjutnya dipautan dibawah:-

http://bit.ly/14yJJ9j




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pakatan Rakyat punya orang tak malu, hutang tak mau bayar!!!

Awatnya bodoh sangat pecacai PR ni. Dok penipu rakyat dan menghasut lagi!!!

"Hutang kereta adalah satu beban kepada rakyat?"

@putrareformasi ukur baju badan sendiri lah! Tak mampu jangan la dok gagah pi berhutang yang harga diluar kemampuan!

Pakatan Rakyat punya orang semua hutang tak mau nak bayar! Lepas tu jual nama rakyat!

Ingat! Hutang dituntut dalam Islam wajib untuk dibayar!

Itulah... Nak berlagak pakai kereta mewah punya pasal , biar pape asal bergaye!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PRU13 dan Kejutan Anwar Ibrahim

Menjelang hari pilihanraya ke 13 ini macam-macam hal dah berlaku.

Tidak ketinggalan juga apa yang berlaku dan yang telah dilakukan oleh bapa konspirasi dan petualang bangsa iaitu Anwar Ibrahim serta sekutu DAPigs.

Saksikanlah...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Wednesday, 27 March 2013

Wajah-wajah sebenar Pakatan Rakyat @ Penipu Rakyat ! #TolakPR #ManifestoBukanJanji

Lihatlah seorang manusia yang pelbagai wajah yang bernama satu Anwar Ibrahim.

Wajah bapa segala retorik, bapa skandal seks, bapa LGBT, seks songsang, korupsi dan segala bagai!!!

Jangan benarkan si manusia bangsat ini menjadikan kita sebagai mangsa politikusnya!

Pinggirkan PR dalam PRU13, sambutlah seruan "UNDI BN" dalam PRU 13!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

MP Lembah Pantai Nurul Izzah Binti Anwar Di Bayar???

Desas desus pasal video porno dan segala bagai tentang ahli parlimen Lembah Pantai, Sangkakala dah bagi tahu pada satu masa dulu pada pembaca tentang perkara tersebut.

Sekarang semuanya dah terbongkar!!

Lihat pautan dibawah :-


http://bit.ly/YFo5vU







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Siri Aksi Seks Nurul Izzah!

Lihat sorotan aksi panas dan ganas YB Lembah Pantai ni di pautan dibawah :-


http://bit.ly/YFndaG





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pas mempergunakan publisiti artis!

Seorang aktivis Penipu Rakyat (PR) @wanji_bakistani mengakui bahawa pelakon Bob Lokman dan Abby Abadi serta artis seangkatan dalam parti penipu rakyat hanya dipergunakan sahaja bagi menarik pengaruh pengundi dari kalangan artis muda.

Mereka ini hanya dipergunakan oleh parti Pas bagi mencapai agenda politik semata-mata.

Walaupun umum tahu yang mereka ini bukanlah dari golongan berlatar belakangkan agama atau cendekiawan ilmu namun gelaran ustaz dan ustazah hanyalah retorik Pas yang sememangnya munafik!

Ayuh kita boikot artis yang menggunakan agama untuk platform politikus sesat.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sekadar Renungan... Dimana kedudukan kita???

Wahai sahabat² seagama denganku .. Tolonglah ambil masa 3 minit untuk baca note ini . 3 minit je, tak lama pun ...

Mungkin ada yg pernah baca kisah ni tapi tak salah kalau kita ingatkan sekali lagi .. Dengan Nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih … Bayangkan benda ini berlaku pada anda ..

Suatu hari pada masa Sembahyang jumaat yg di hadiri oleh lebih kurang 1,000 jemaah .. Tiba² masuk dua orang lelaki yg menutupi seluruh tubuhnya dengan pakaian hitam .. Tak nampak apa cuma dua biji mata and membawa mesin gun .. Lalu salah seorang lelaki tu bertempik " Sesiapa yang sanggup MATI kerana ALLAH sila berdiri di tempat kamu " .. Selepas mendengar amaran lelaki itu maka segeralah bertempiaran lari para jemaah itu utk menyelamatkan diri .. Daripada jumlah yg 1,000 tadi tu hanya tinggal lebih kurang 20 orang sahaja yang masih berdiri di tempat masing² termasuk Pak Iman tu .. Lelaki yang bertempik tadi segera membuka tutup mukanya lalu melihat ke arah Pak Imam sambil berkata " Ok Pak Iman , saya dah halau SEMUA yang hipokrit , sekarang bolee lah Pak Iman mulakan sembahyang Jumaat " .. Lalu kedua lelaki tersebut berpaling dan meninggalkan jemaah ..

Macam mana .. Adakah anda rasa lawak dgn cerita di atas .. Selain terhibur anda fikirkanlah …

" Lawak kan , dari 1,000 orang yg mengaku dia Islam , hanya 20 yg betul-betul BERIMAN … "

" Lawakkan berapa banyak manusia yg mudah lupakan ALLAH bila menghadapi bahaya .. Kedua lelaki hanya membawa mesin-gun .. Dia tak kata pun nak bunuh .. Tapi generasi sekarang .. Amat lemah .. Baru kena ugut terus lari lintang pukang .. Lupa yg dia tak sembahyang jumaat lagi .. "

" Lawak , ada juga yang agamanya cuma seminggu sahaja .. Tu pun bila time sembahyang jumaat .. Tunjuk muka kat orang kampung .. Ada tu lagi dashyat setahun 2 kali jaa .. Bila time sembahyang raya .. "

" Lawakkan , ramai orang percaya kepada gosip dan apa yang di tulis oleh surat khabar daripada apa yang tercatit dalam al-Quran "

" Lawakkan , berapa ramai yg percaya dunia hanya sementara , akhirat adalah tempat yang kekal , tapi berlumba² mengejar dunia .. "

" Lawak , kita bolee bersembang dengan boyfriend atau girlfriend berejam-rejam tapi nak berdoa kepada ALLAH alahai .. Tak cukup masa .. "

Dan lebih lawak lagi , bila kita boleh post banyak thread atau note yang berunsur lawak jenaka dan lucah kesemua tempat tapi merasa berat nak berkongsi dan nak hantar artikel² yang berunsur agama Lawak kan ?? Kenapa ? Gelak tu kan realiti ..

Tapi yg paling lawak sekali .. Berapa orang yg lepas baca benda ni akan sampaikan kat orang lain .. Berapa orang yang akan buka thread ni untuk luangkan masa membaca ? Berapa banyak ?? Wallahualam .. Sebarkanlah .. Tak perlu minta izin .. Moga bermanfaat ..

Boleh share untuk manfaat bersama. ^___^


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PR Ni PAKAT PENIPU RAKYAT!!!

Selongkar menyarankan kepada rakyat Malaysia menukar maksud "PR" iaitu pakatan rakyat kepada "Penipu Rakyat"!!!

Sesuai dengan segala percakapan dan tindakan yang telah dibuat oleh mereka!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Parti Kebebasan Rakyat la sangat...

Lagi satu siri pembohongan PKR! Ketua umum PKR DS Anwar B. Ibrahim baru - baru ini telah menyatakan pendirian parti PKR yang mesra media dan kebebasan bersuara.

Adakah ini yang dikatakan kebebasan bersuara dan mesra media?

Mungkin kebebasan hanya untuk media pro PR je kot?!!!?

Ini jelas, seperti yang dipaparkan...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, 26 March 2013

Sokong Pas Dapat Tanah di Kelantan...

Pas hari ini telah menggadaikan banyak tanah hak rakyat Kelantan kepada sekutunya DAP bagi balasan menyokong calon Pas.

Justeru itu, Kerajaan PAS Kelantan diseru supaya berhenti mengambil tanah milik rakyat di Kuala Betis, ujar ADUN Nenggiri Mat Yusoff Ghani.

Kenapa tanah ini tidak diberikan kepada rakyat Kelantan yang menyokong mengundi Pas?

Bukankah mereka ini yang mendokong Pas sehingga dapat mentadbir negeri Kelantan sehingga kini?

Jadi kepada rakyat Kelantan, kita ubah kerajaan Kelantan yang sedia ada hari ini. Inikalilah kita tukar pemerintahan Pas kepada Barisan Nasional di negeri Kelantan.

Pas dah semakin menunduk oleh desakan DAP dan PKR.

Sebelum tergadai semuanya, eloklah kita jatuhkan Pas dalam PRU13 nanti dengan memberi undi kepada BN yang sememangnya menjaga kebajikan rakyat seluruh negara tanpa kompromi.

Ingat!!! Undi BN dalam PRU13!!!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PANAS!!! Video seks Nurul Izzah Dipasaran...

Bikin panas satu Malaya. Inikalilah!!! Apa sudah jadi ni?

Selepas skandal seks bapa, kini giliran anak pulak buat skandal? Keluarga blue ke ni?

Boleh rujuk kepada pakar kalau ini konspirasi UMNO!

Siapa berminat nak booking sila lihat pautan di bawah :-

http://bit.ly/XEhdMa




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Trailer Jelajah Pas Terbabas di Parit Buntar...

Sangkakala melaporkan hanya kira-kira tidak sampai 100 orang yang datang menghadiri ke ceramah jelajah Pas di Taman Kerian Parit Buntar.

Apa sudah berlaku?

Ikuti laporan penuh di pautan dibawah :-


http://bit.ly/16VNEMK





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PAS sememangnya Parti Ajaran Sesat!!! Tokoh agama pun dah akuinya...

Senario politik Pas pada hari ini dilihat begitu jelas sudah terbabas dari landasan agama.

Ini terbukti dengan kenyataan para ulamak dan guru agama di sekolah-sekolah pondok khususnya di negeri Kelantan sendiri yang telah menyatakan pendirian tidak akan menyokong parti Pas serta mengarahkan seluruh pengundi berdaftar supaya wajib mengundi BN pada PRU13.

Semua pendakwah dan cendekiawan agama menolak parti Pas!!!

Apa lagi yang mahu diperjuangkan oleh Pas?

Kalimah Allah dijualnya kepada politik DAP!!! Kemungkaran dan kemaksiatan PKR disanjung serta diangkat martabatnya!!! Itu semua kerana kuasa politik menjadi idaman dan dengan itu, matlamat telah menghalalkan cara!

Ingatan kepada Nik Aziz, jangan kamu melenting di muka bumi ini apabila soalan diajukan kepada kamu! Berapa ramaikah pengundi yang telah mengundi Pas sudah pun meninggal dunia tanpa sempat bertaubat kerana mereka ini telah percaya dengan dakyah Pas " UNDI PAS MASUK SYURGA "???

Sanggupkah Nik Aziz melenting dihadapan Allah apabila diajukan soalan tersebut???

Ayuh lah semua pengundi-pengundi diluar sana, kita dengar seruan para ulama yang neutral dan cendekiawan agama " UNDILAH BN " dalam PRU13 ini bagi sama sama kita memertabatkan agama Islam sebagai agama rasmi persekutuan...






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Monday, 25 March 2013

Wanita PAS suara perubahan tuntut 6 perkara yang mengarut!!!

Kali ini giliran muslimat Pas pula tampil menunjukkan kebodohan sendiri dengan membuat tuntutan yang mengarut!

1. Henti keganasan terhadap wanita.

~ keganasan apa yang telah kerajaan lakukan terhadap wanita di Malaysia ini?

2. Gaji berpatutan untuk wanita.

~ Dalam kerajaan Malaysia, tangga gaji tidak berpandukan jantina! Jadi dimanakah kesilapannya??? Muslimat Pas ni datang dari negara mana?

3. PRU bersih dan adil.

~ Apa yang bersih? Apa yang adil? Kalau PRU tak bersih, BN dah sapu bersih dah DUN dan Parlimen!!!

4. Kerajaan bebas rasuah.

~Apa buktinya kerajaan Malaysia mengamalkan rasuah? Fakta mana yang telah diangkat?

5. Kualiti hidup yang lebih baik

~Kerajaan sentiasa bergerak kearah keharmonian hidup seluruh rakyat di Malaysia. Kualiti dan kuantiti kehidupan rakyat Malaysia dititik beratkan dengan pelbagai program di laksanakan bagi mencapai negara maju dan rakyat berpendapatan tinggi.

6. Mansuhkan akta perhimpunan awam 2011

~ Apa relevannya pemansuhan akta perhimpunan awam dengan muslimat? Muslimat Pas pun gedik nak pi berhimpun dan buat kacau bilau ke? Islam tidak membenarkan manusia membuat kerosakan diatas muka bumi ini. Kalau nak buat perhimpunan, buatlah secara aman. Setiap negara di dunia ni ada peraturan & undang-undang!!!

Selongkar berpendapat Pemimpin wanita PR, Timb. Ketua Muslimat Pas pusat DR Siti Mariah Mahmud sebagai pemimpin ikut-ikutan je.

Semua tuntutan yang dibuat diatas adalah mengarut dari Pemimpin tertinggi Muslimat Pas!

Kerajaan BN yang mentadbir negara Malaysia pada hari ini telah berusaha dengan bersungguh-sungguh bagi menjamin kesejahteraan seluruh rakyat tanpa mengira kaum dan jantina.

Ini terbukti jelas dengan beberapa buah negara kuasa besar telah mengiktiraf kejayaan Malaysia pada hari ini.

Passs : buka mata dan lihatlah...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sunday, 24 March 2013

Seram!!! Pocong YB Yunus Merayau-rayau di Kuala Kurau...

Pocong adalah sinonim dengan permainan politik ADUN Kuala Kurau. Semua pocong ni didakwa berkeliaran disebabkan oleh pembangunan yang dibawa oleh kerajaan BN kononnya.

Setelah ibu pocong yang berkeliaran itu ditangkap oleh bapa si pocong itu Yunus maka keluarlah pula anak si pocong ini merangkak dijalanan untuk mencari bapanya di Kuala Kurau.

Inilah ADUN yang paling mengarut yang telah membangkitkan isu pocong didalam mesyuarat tindakan daerah kerian. Bukankah banyak lagi agenda pembangunan rakyat yang perlu difikirkan dalam mesyuarat yang besar itu? Mengapa perlu membazir waktu dengan cerita tahyul tersebut?

Opsss...YB yang kurang berpelajaran memang kurang akal fikirannya!!! Semua ini salah Anwar Ibrahim kerana main tangkap muat je tanpa melihat latar belakang pendidikan sebagai calon berkualiti!!! Akhirnya... Penduduk di DUN Kuala Kurau semua menjadi mangsa!!!

Setelah apa yang berlaku selama ini, adakah pengundi di DUN Kuala Kurau mahu mengekalkan kepimpinan dari calon PR???





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, 23 March 2013

Dr Menggelar Anggota PDRM Sebagai Anjing!!!

Fuhhh, panas lagi ni!!!

Selepas Nurul Izzah , cikgu dan kini giliran Dr pula yang mengeluarkan kenyataan menghina pasukan keselamatan negara.

Demi perjuangan parti ajaran sesat oleh PR, seorang yang menggelarkan dirinya sebagai doktor sekali lagi mengeluarkan kenyataan dilaman twitter miliknya dengan mengatakan anggota PDRM sebagai anjing!!!

Ini disebabkan oleh ketaksuban politik yang melampau! Tahukah si Dr bangang ni, apa yang berlaku disebalik kejadian tersebut??? Kalau beliau benar-benar sebagai Dr, tak perlulah selongkar nak mengajar beliau tentang apa itu "trouble shooting"!!!

Sepatutnya beliau lebih faham dengan istilah tersebut dan buat analisis dan bukannya menyalak seperti anjing di dalam twitter!!!

Buat malu kaum jelah si bangsat ni!!!
Nanti bila dah kena siasatan mula lah nak berdalih dan menuduh pihak lain dengan mengatakan ini bukan akaun twitter saya! Ini semua konspirasi UMNO!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 22 March 2013

Mujahid dan Yunus dipulaukan di Kg Nelayan?!

Semalam PR membuat onar di Kampung Nelayan Tg Piandang. Dengan kehadiran dua orang YB melayu bangsat dari parti PAS dan PKR sekali lagi tiada sambutan oleh penduduk setempat dengan kehadiran kurang dari 50 orang. Seperti biasa penduduk di Kg. Nelayan Tg. Piandang banyak mendapat gula-gula daripada mereka... Jangan sampai yang ada kena potong kaki sudahlah ye...

Dalam kandungan ceramah pertama oleh MP Parit Buntar YB Dr. Mujahid Yusof Rawa dari Pas mengatakan tentang Islam iaitu bab sembahyang.
Beliau mendakwa anak muda hari ini tidak menitik beratkan bab sembahyang, harga kereta naik, harga barang naik, minyak naik, hutang ptptn membebankan, dan semestinya semua itu untuk mengaut keuntungan kerajaan.

Persoalannya, MP Parit Buntar ni ada sediakan "punch card" ke? Setiap waktu solat anak muda akan pergi punch card di pusat khidmat MP!!! Syirik tu Dr!!! Ops, Dr apa ni? Islam apa hutang tak perlu dibayar??? Tak habis lagi kebodohan orang cerdik pandai ni! lu pikir sendiri!!!

Ini lagi sorang YB ADUN Kuala Kurau Mat Yunus pocong dari PKR (parti kelentong rakyat). Beliau membangkitkan isu di Lahad Datu dengan mendakwa semua itu satu pembohongan, tektik dan sandiwara YAB DS Najib dalam permainan politik bagi menagih undi dari rakyat.

Dengan mendakwa PKR adalah sebuah parti yang kukuh sehingga sekarang, beliau dengan angkuh mengatakan PR mampu memberi pendidikan percuma kepada pelajar di Universiti dan dijamin pekerjaan 100% bagi semua lepasan universiti. Kos pengangguran akan tiada dibawah pemerintahan PR.

Beliau menyatakan PR hanya memerlukan 6 kerusi lagi di Sabah bagi mencapai matlamat ke Putrajaya tetapi agak sukar kerana BN menggunakan pengundi hantu yang diimport dari Bangladesh. PR telah bersedia dengan itu. Bersedia dengan tentera Sulu ke yeop???

Semua yang disampaikan oleh kedua-dua orang YB melugai ni sudah dijangka kerana sememangnya isu - isu pembohongan ini lah modal PR dan dibangkitkan setiap kali hampir pilihanraya.

Kenapa dalam manifesto PR kali ini tiada disebut "Hudud"? DAP dah buat hukum hudud dah kot? That why tak perlu nak suruh BN buat kan?

Rakyat dah sedar sekarang yeop dengan permainan politik kotor oleh Pakatan Rosak ( PR )! Parti yang penuh dengan skandal seks! Pendokong LGBT!!! Rasis! Mempolitikkan agama, isu kalimah Allah! Retorik semata-mata!!!

PR ( PAS, PKR & DAP ) harus ditolak dalam PRU13!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Skandal Rafizi Ramli dah terbongkar...kebodohannya terserlah dan tersergam indah dimata Anwar...

Sebagai dalang dan konspirator yang sering GAGAL dalam perancangannya...bekas banduan Sungai Buloh ini akan terus cuba memperbodohkan Rakyat...

Rafizi Ramli Terlepas Cakap. Rahsia Gelap Anwar Ibrahim Terbongkar Kerana Projek IC yang dikaitkan dengan Tun Mahathir

Sejak pencerobohan di Lahad Datu berlaku, pelbagai spekulasi timbul akibat maklumat yang samar-samar yang diberikan oleh Dato' Seri Najib Tun Razak, sebagai penjawat awam tertinggi yang bertanggungjawab kepada rakyat.

Salah satu persoalan yang paling besar ialah latar belakang kumpulan bersenjata ini. Walaupun secara rasminya mereka diisytiharkan sebagai orang asing dari satu kumpulan yang mewakili Kesultanan Sulu, banyak spekulasi timbul apabila ada tokoh-tokoh pimpinan tertentu dari kumpulan itu yang dikatakan rakyat Malaysia.

Perkara ini penting kerana ia membayangkan kesan sampingan Projek IC yang dikaitkan dengan Tun Mahathir Mohamad dan setakat ini disahkan oleh keterangan-keterangan kepada Suruhanjaya diRaja Mengenai Kerakyatan di Sabah. Wujudnya tokoh-tokoh dari kumpulan bersenjata Sulu ini dari kalangan rakyat Malaysia mengesahkan keresahan rakyat bahawa pemberian kerakyatan bagi tujuan politik tanpa melalui proses yang sah mengundang ancaman keselamatan.

Sejak tercetusnya pencerobohan di Lahad Datu, KEADILAN telah mengadakan pertemuan dengan penduduk tempatan untuk cuba mendapat maklumat lanjut mengenai latar belakang tokoh-tokoh ini. Salah seorang yang sering disebut ialah ketua kumpulan itu sendiri yang menggelarkan dirinya Raja Muda Sulu, bernama Agbimudin @ Azzimuddie Kiram.

Maklumat awal penduduk tempatan menyatakan bahawa dia pernah bertugas sebagai pegawai kerajaan di Pejabat Daerah Kudat dan mengesahkan bahawa dia adalah rakyat Malaysia setelah diberikan kad pengenalan.

Dari maklumat tersebut, Timbalan Setiausaha Agong KEADILAN, Sdr Darell Leiking telah menjejaki maklumat kakitangan Kerajaan Negeri Sabah di beberapa tempat termasuklah di Jabatan Arkib Negara Sabah.

Dari maklumat Senarai Kakitangan 1975, Perkhidmatan Awam Sabah seperti yang disimpan di Jabatan Arkib Negara Sabah, disahkan bahawa Datu Agbimudin Kiram tersenarai sebagai Pegawai Pentadbir Muda di Pejabat Daerah Kudat dengan lantikan bermula 1 Mac 1974 bergaji RM610 sebulan. Dengan maklumat ini, Dato' Seri Najib Tun Razak tidak lagi boleh bersembunyi disebalik alasan keselamatan nasional untuk mengelak dari menjawab soalan-soalan yang berlegar di pemikiran rakyat:

1. Berapa orang setakat ini dari kalangan penceroboh bersenjata merupakan rakyat Malaysia yang berasal dari Filipina yang diberikan kad pengenalan biru seperti Agbimudin Kiram?

2. Berapa orang setakat ini dari kalangan penceroboh bersenjata rakyat Malaysia itu adalah ahli Umno?

3. Kenapa Dato' Seri Najib Tun Razak tidak berterus terang dengan rakyat bahawa ketua kumpulan bersenjata ini adalah rakyat Malaysia berasal dari Filipina yang diberikan kad pengenalan biru?

Penemuan ini membuka dimensi baru mengenai pencerobohan ini yang jelasnya mengesahkan hubung kait di antara pencerobohan bersenjata dengan Projek IC yang dikaitkan dengan Tun Mahathir Mohamad dan Umno.

http://rafiziramli.com/2013/03/raja-muda-sulu-agbimudin-azzimuddie-kiram-adalah-rakyat-malaysia-kakitangan-awam/

Disini penulis nak tanya Rafizi yang tak habis-habis nak salah kan UMNO.

1.BILAKAH UMNO MASUK SABAH?

2.ADAKAH TUN MAHATHIR DAH JADI PERDANA MENTERI PADA TAHUN 1975?

3.ADAKAH MENJADI KESALAHAN KEPADA KERAJAAN JIKA SEORANG RAKYAT MALAYSIA MELEPASKAN KEWARGANEGARAANNYA UNTUK MENJADI RAKYAT NEGERI LAIN SEDANGKAN WAKIL RAKYAT DAP, PHEE BOON POH (ADUN SUNGAI PUYU) JUGA SEORANG PENDUDUK TETAP NEW ZEALAND SEBAGAIMANA YANG DIDAKWA OLEH AKHBAR CINA?

Ini baru 3 soalan asas. Ada 20 lagi soalan yang akan menyusul sekiranya Rafizi dapat jawab soalan ini.

Diingatkan juga pada tahun 1975, Tun Dr. Mahathir hanyalah seorang Menteri Pelajaran (dari tahun 1974-1978). Sebelum itu, Tun Dr. Mahathir dilantik oleh Tun Abdul Razak sebagai Senator (1973) selepas kemasukan kembali beliau dalam UMNO pada tahun 1972. Pembaca harus mengikuti sejarah hidup Tun Mahathir untuk memastikan anda tidak ditipu oleh Rafizi yang buta sejarah.

UMNO pula memasuki Sabah pada tahun 1994. Pada 15 Julai 1975, Naib Presiden USNO, Haris Salleh dan Tun Fuad menubuhkan Parti Bersatu Rakyat Jelata Sabah (BERJAYA). Tun Fuad (nama baru Donald Stephens yang memeluk Islam pada tahun 1971) kemudiannya meletak jawatan sebagai Yang Dipertua Negeri untuk memimpin BERJAYA. Ketika itu parti yang kuat di Sabah adalah USNO di bawah kepimpinan Tun Mustapha. Namun setelah wujudnya BERJAYA, pada pilihan raya negeri bulan April 1976, USNO memperoleh 20 kerusi dan BERJAYA mendapat 28 kerusi dan Tun Fuad dilantik menjadi Ketua Menteri Sabah kali ke-2. Jadi penulis tak tahu dari buku sejarah mana Rafizi baca sehingga dia boleh mengaitkan UMNO dengan Azzimudie pada tahun 1975.

Itu baru permulaan. Oleh kerana Rafizi Ramli mengimbau sejarah tahun 1974-1975, Penulis ingin berkongsi dengan pembaca, SIAPA SEBENARNYA MUSUH NEGARA PADA TAHUN TERSEBUT. Bukan Azzimudie kerana dia adalah ADO ketika itu. Jika disemak dalam sejarah negara, peristiwa besar berlaku pada tahun tersebut adalah DEMONSTRASI BALING TAHUN 1974. Siapa dalang dalam demonstrasi tersebut?

Inilah gambar dalang yang mengkucar kacirkan negara sejak tahun 70an lagi. Lebih hina lagi, dalang di atas mereka cerita bahawa penduduk mati kelaparan kerana Kerajaan gagal membela nasib rakyat. Apabila disiasat oleh Zainuddin Maidin (wartawan Utusan Melayu ketika itu) ternyata kematian tersebut hanya fitnah semata-mata untuk membuatkan pelajar universiti marah kepada Kerajaan. Berdasarkan kepada siasatan yang dilakukan pada 5/6/7 Januari 1975 setelah dijalankan operasi di sekitar daerah Baling hingga ke pendalaman Kampung Weng Dalam dan Tanjung Pari, tiada kedapatan seorang pun rakyat Baling mati kebulur. Penolong Perubatan Daerah Baling Dr Tan Ah Hock dalam laporannya mengakui memang ada faktor kemiskinan dikalangan rakyat tetapi untuk sampai ke tahap mati kebuluran dia menafikan dakwaan.

Jadi apa kaitan demonstrasi BALING dengan Tun Mahathir sebagai Menteri Pelajaran dalam permulaan artikel? Untuk makluman pembaca, Tun Dr. Mahathirlah pemimpin yang ditugaskan untuk menyiasat DEMONSTRASI BALING oleh Tun Razak sebagai Perdana Menteri ketika itu. Ini kerana ketika itu belum ada Kementerian Pengajian Tinggi dan Universiti dan Kolej Universiti terletak di bawah portfolio yang dijaga oleh Tun Mahathir.

Sebagai penutup, Penulis menggalakkan pembaca supaya mengkaji sejarah. Jika tahun 1975, kaji sejarah tahun tersebut. Jangan jadi macam Rafizi Ramli yang belajar sampai luar negara. Tetapi bila dapat dokumen tahun 1975, terus tuduh Tun Mahathir dan UMNO yang bersalah. Sedangkan ketika itu Tun Mahathir sedang sarat memikirkan bagaimana nak mengatasi masalah kekacauan, rusuhan dan demonstrasi yang ditimbulkan oleh dalang bernama Anwar Ibrahim. Penulis harap artikel ini dipanjang-panjangkan supaya lebih ramai rakyat tahu hakikat sebenar dan siapakah manusia bernama ANWAR BIN IBRAHIM!

*Sebar-sebarkan. Kalau boleh tanya balik Rafizi apa yang berlaku tahun 1975 dan siapakah musuh negara ketika itu? Adakah Azzimudie Kiram atau orang yang menfitnah Kerajaan bahawa rakyat Baling mati kebuluran?

sumber : pnhn

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, 21 March 2013

Anwar dalam dilema kerana kerakusan kuasa politik!!!

Ketua umum PKR Anwar Ibrahim hari ini dibelenggu dilema dalaman kerana dik kerakusan kuasa politik dirinya.

Beliau sebelum ini menyatakan hasrat untuk bertanding di negeri Selangor bagi menjamin kemenangan PR di negeri tersebut kini bakal beralih arah.

Namun selepas kebangkitan rakyat di negeri Perak terhadap sokongan padu rakyat terhadap parti BN yang memerintah dengan adil dan saksama, beliau mula gusah gulana dan menyatakan pula akan bertanding di negeri Perak.

Di Perak, PR merasakan sokongan rakyat terhadap parti mereka semakin merosot. Ini disebabkan oleh kepimpinan DS Zambri Abd Kadir yang lebih keterbukaan dengan prinsip " Tiada tertinggal dan tiada terpinggir". Slogan keramat inilah yang menyebabkan pemimpin PR menjadi meroyan.

Walau apa sekali pun yang berlaku, seluruh rakyat di negeri Perak tidak akan sesekali membenarkan tampok pemerintahan diambil oleh Pakatan Rosak!!! Ini janji rakyat Perak yang mendokong keamanan dan kesejahteraan sejagat!

Mengapa Anwar gay tidak mempertahankan kerusi Parlimen di Permatang Pauh? Adakah rakyat di Permatang Pauh sudah menolak kepimpinan beliau?

Berkemungkinan juga si Anwar yang gila kuasa ini akan bertanding serentak ketiga-tiga negeri? Baru cukup syarat bro... Kat sana tertinggal, kat sini tercicir...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pas akan tawan 9 negeri dalam PRU13 ni

Wah hai... Cukup takbur dan tinggi selera syaitan mereka tu!

Selongkar bukannya apa, depa ni kita pun tak tau nak gelar apa, yang dok ada pun tak larat nak kampoi, ni pulak nak ambik 9 negeri lagi?

Angan tak sudah...

Lain kali lah Nizar lambai kata....

Pecacai dan labu dan luncai semuanya tak ada perasaan kesian pada diri sendiri kerana setiap masa depa ni dok memalukan diri mereka sendiri dikhalayak ramai!!! Tak amanah terhadap diri sendiri!!!

Lain kali lah...jangan mimpilah...boleh belah lah PR!!!






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Transformasi dan Demonstrasi??? Kita nak yang mana?

Selongkar terpanggil untuk berkongsi dengan anda semua hasil nukilan daripada seorang rakan fb selongkar.

"Transformasi Kerajaan Kita telah pun bermula dan akan diteruskan. Rakyat menerima faedah.

Demonstrasi, konspirasi dan anti demokrasi oleh Gerombolan Pakatan Dajjal sudah lama bermula dan akan berterusan. Rakyat menanggung padah.

Rakyat mahukan yang mana???

Pasti Rakyat akan memilih Transformasi...bukan demonstrasi, konspirasi dan anti demokrasi."





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Habislah BN "inikalilah" di DUN Titi Serong, DUN Kuala Kurau dan Parlimen Parit Buntar

Malam ini gerakkan gerila besar-besaran telah berlaku di Tanjung Piandang bagi melenyapkan pengaruh dan ideologi parti Perosak Rakyat!!!

Suntikkan moral dan semangat perjuangan telah disemat kedalam diri panglima perang oleh Jeneral kor DuN Titi Serong YBhg Encik Abu Bakar Bin Mat Ali bersama dengan Jeneral Kor DuN Kuala Kurau YBhg Tn Hj Mohd Salleh Bin Mat Disa.

Dalam arahan yang serius dan tegas, semua jentera diarahkan melaporkan persiapan terkini dan keadaan semasa sikap atau kecenderungan pengundi di dalam kawasan masing-masing.

YBhg Encik Abu Bakar Bin Mat Ali menegaskan bahawa dalam situasi ini semua jentera harus memberi komitmen yang tinggi dan fokus terhadap keadaan semasa kerana pecacai rakyat akan melakukan apa saja bentuk provokasi serta propaganda jahat demi mencapai matlamat mereka untuk menghancurkan perpaduan dalam negara.

Isyarat ini sangat jelas! Sokongan cina didalam Parlimen Parit Buntar menunjukkan tanda yang positif untuk mambantu BN bagi mencapai kemenangan yang besar. Habislah PR inikalilah BN akan sapu bersih di ketiga-tiga kerusi dalam Parlimen Parit Buntar.

Maka, terbuktilah kerajaan yang dipimpin oleh DS @najibrazak pada hari ini telah mendapat sokongan dihati rakyat keseluruhan.

"Janji Ditepati", "tiada tertinggal,tiada terpinggir"





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Wednesday, 20 March 2013

Gempaq!!! Ini dia Tanda Putera menyerang Parit Buntar!!!

Gempaq!!! Malam tadi penduduk di dalam Parlimen Parit Buntar sangat bertuah kerana telah dipertontonkan sebuah filem "Tanda Putera" arahan Suhaimi Baba pd jam 8.30 mlm bertempat di Dewan Sri Kerian.

Turut hadir sama ke majlis tayangan amal tersebut ialah barisan kepimpinan UMNO Bahagian Parit Buntar Ybhg Tn Hj Mohd Salleh B. Mat Disa selaku Pemangku Ketua UMNO Bahagian Parit Buntar, Ybhg Encik Abu Bakar B. Mat Ali, selaku Penyelaras DUN Titi Serong serta barisan kepimpinan UMNO bahagian dan cawangan yang turut hadir.

Program tayangan amal filem tersebut semata-mata untuk mencari dana bagi membantu penduduk di Lahat Datu, para waris pejuang yang gugur di perbatasan Lahat Datu dengan kempen menderma " Untuk Lahat Datu".

Selongkar sempat menemubual Penyelaras DUN Titi Serong iaitu YBhg Encik Abu Bakar B. Mat Ali, beliau menyatakan filem ini telah diharamkan untuk tontonan umum atau di pawagam kerana ianya dikatakan RASIS oleh sesetengah pihak yang berniat jahat bagi mencetuskan perbalahan kaum.

Tambahan beliau, cuaca politik masa ini sangat terik dan panas. Sebarang tindakan yang boleh mencetuskan ketidakselesaan awam harus dihindarkan. Beliau juga berpandangan yang mana filem tersebut harus dipertontonkan kepada semua kerana filem ini secara sinopsisnya mengisarkan semangat perjuangan dan patriotik. Seluruh rakyat Malaysia harus mengambil iktibar hasil daripada penyampaian filem tersebut agar sebarang permasalahan harus ditanggani dengan berhemah dan musyuarah.

Oleh yang demikian, apabila kurangnya semangat patriotik pada hari ini kita telah disajikan dengan beberapa siri himpunan bagi menunjuk perasaan ketidakpuasan hati. Sedarkah kita bahawa perbuatan ini menunjukkan yang rakyat kita masih ramai lagi yang tidak faham dengan apa yang dikatakan Patriotik itu? Kebanyakkan semua itu hanya ikut-ikutan sahaja.

YBhg Encik Abu Bakar B. Mat Ali dalam majlis semalam juga turut menyumbangkan wang untuk tabung Lahat Datu tanda sokongan dan keprihatinan beliau sebagai seorang pemimpin dan rakyat Malaysia.

Pesanan beliau, "saya menyeru kepada semua orang-orang melayu di Malaysia ini, marilah kita bersatu hati dalam pilihanraya ini bagi menjamin masa depan kita dan anak cucu kita di kemudian hari.

"Buang yang keruh, ambil yang jernih"



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Hangat!!! Pengganas Sulu IC Biru???

Wow!!! Pecacai Rosak PR ni tak habis-habis menuding jari dan suka menyalahkan pihak lain. Seolah-olah mereka sahaja yang "perfect" di dalam segala hal!

Selongkar setuju dengan kenyataan yang diambil dari laman sosial milik sahabat fb seperti paparan dibawah :-

"Gerombolan Pakatan Dajjal, terutama parti PKR (Parti Keluar Ramai-ramai) tidak kisah tentang pencerobohan bersenjata di Lahat Datu, tetapi sibuk mempertikaikan bahawasanya ketua Penceroboh yang bernama Agbimuddie Kiram memiliki IC (Kad Pengenalan) Biru.

Semua penjenayah, pengkhianat dan penderhaka yang pernah Kerajaan Kita tangani bersama-sama sokongan Rakyat, semuanya memiliki IC Biru, seperti Pengganas Memali yang diketuai oleh Berahim Libya, Penderhaka al-Maunah dan Gerombolan Penceroboh Kiram..

Rakyat semakin jijik dengan perangai dan sikap buruk Gerombolan Pakatan Dajjal yang dianggotai oleh parti Melayu Pas, Pkr dan china Dap..."

Mereka ini iaitu puak pecacai PR ni dilihat seolah-olah tiada langsung semangat Patriotik cintakan negara.
Malahan, dalam isu keselamatan pun sanggup dipolitikkan oleh mereka! Kenapa tiada seorang pun diantara mereka PR ni tampil kehadapan dengan membuat tawaran untuk sama-sama menanggani isu ini sehingga selesai?

Mungkin juga puak pecacai ni semua bukan pemegang IC biru? Dan sebab itu lah depa tak ambik pot isu di Lahat Datu!!!

"Hablum minallah, hablum minannas"




Facebook newsfeed post by: Pakngah Nordin Haji Nasir





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Panas ni!!! Ustaz Babi pulak...

Satu persatu kebodohan puak pecacai PR ni yang langsung tiada adab dan budi bahasa apabila sanggup memaki hamun seorang tokoh ilmuan agama kerana tidak memihak kepada mana-mana parti terutamanya PR.

Buktinya jelas apabila seorang penyokong tegar yang begitu fanatik dan taksub dengan Anwar Ibrahim tampil dengan komen yang Selongkar rasakan tindakan tersebut tidak seharusnya dilakukan oleh orang Islam kepada orang Islam yang lain!

Manakan boleh seorang yang mengaku dirinya Islam sanggup membabikan seorang tokoh guru agama Islam! Demi tidak menyokong perjuangan songsang Anwar Ibrahim maka Ustaz ini dipersalahkan demikian!!!

Dalam penulisan dilaman sosial fb milik UKE, beliau mengingatkan kepada semua pihak dan semua parti-parti politik di Malaysia agar tidak membabitkan nama beliau terutamanya sekarang hangat mengatakan yang beliau akan bertanding di kerusi ADUN dalam Negeri Perak.

Beliau menyatakan itu semuanya fitnah kerana beliau (UKE) tidak berminat menyertai atau menjadi YB bagi mewakili mana-mana parti politik dalam PRU13 ini, kerana beliau cukup selesa dengan tugasan beliau sekarang ini dengan mendidik ilmu agama kepada anak bangsa agar menjadi insan yang berguna di kemudian hari.

Disamping itu juga beliau melakukan tugas-tugas ceramah diserata tempat yang mengundang beliau diatas platform neutral dan bukan platform politik!

Ini jelas! Kenyataan UKE tiada langsung unsur-unsur berbaur politik.
Jadi, mengapa si pecacai Anwar ni yang bernama Mohammad Isa ini sanggup mengatakan ustaz ni babi? Dimana moral pecacai ni? Adakah dia telah dibeli oleh Anwar untuk menyerang Ustaz yang tidak menyokong mereka?

Lihatlah senario politikus PR pada hari ini! Adakah sanggup kita terutamanya umat Islam bersekonggol atau bersubahat dengan golongan ini?

Lu pikirlah sendiri!!!!!!!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, 19 March 2013

WAJIB BACA!!! Amanat Kepada Seorang Muslim

Saudara-saudara sekalian,

Percayalah,

kita menentang PAS bukan kerana nama dia PAS, kita menentang PKR bukan kerana nama dia PKR, kita menentang mereka kerana mereka telah menjual kesucian agama Islam serta menggadai kalimah Allah demi kepentingan politik DAP, mereka mempertahankan puak harbi yang menghina Islam, memperjuangkan kebebasan untuk murtad bagi umat Islam, oleh kerana itulah kita menentang mereka.

Percayalah saudara-saudara sekalian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad,kebencian kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dalam menghadapi puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, maka mati kita adalah syahid, mati kita adalah Islam. Kita tak perlu masuk Hindu, kita tak perlu masuk Kristian, tapi kita menjadi kafir dengan menyatakan bahawa semua golongan adalah setara dengan agama Islam, kita menjadi fasik dengan menggadaikan Islam demi kepentingan duniawi.

* 1 Undi untuk PAS sama dengan 1 undi untuk kehancuran Islam.

* 1 Undi untuk PKR sama dengan 1 undi untuk kehancuran negara Malaysia.

* 1 Undi untuk Barisan Nasional sama dengan 1 undi untuk menyelamatkan Bangsa melayu dan menjaga kepentingan agama ISLAM di Malaysia.


Sumber...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PANAS!!! Ustaz K terlanjang di Parit Hj Wahab

Malam ni cuaca bertukar panas dengan kehadiran Ustaz Abd Khodir B. Rejab, Pengerusi Biro Agama, UMNO Bahagian Pasir Salak ke PDM Parit Haji Wahab, Tg Piandang.(Katanya beliau juga bekas ahli PAS)

Turut hadir dalam dalam majlis ceramah "Gegar Gempor" yang bertempat di Balai raya Parit Haji Wahab ialah Penyelaras DUN Titi Serong Ybhg. Saudara Abu Bakar Mat Ali mantan ADUN Titi Serong serta kepimpinan UMNO Bahagian Parit Buntar, Wanita , Puteri , Pemuda dan Ketua kampung Parit Hj Wahab Hj Abd Aziz Hashim.

Dalam pengisian ceramah tersebut, Ust. K menekankan akidah umat Islam, dimana Pas telah banyak memesongkan akidah umat Islam dalam agenda politikus mereka dengan "trade mark" Undi Pas masuk syurga ! Siapa mereka yang nak menentukan penghuni syurga dan neraka???

Beliau juga amat kesal dengan tindakan Pas yang menjadi pak turut kepada parti DAP dan PKR. Malahan sanggup membiarkan isu agama & akidah dimainkan oleh golongan yang kurang ilmu agama dan jahil serta golongan kafir harbi iaitu cina DAP!

Ini jelas, dalam beberapa siri ceramah Pas yang mana orang bukan Islam dibenarkan berceramah didalam masjid, menggunakan ayat-ayat Al- Quran serta terjemahan yang salah! Apakah ini nilai perjuangan Islam oleh Pas?

Dimana sensitiviti agama mereka? Sejauh mana Pas yang mendakwa menegakkan syiar Islam sanggup bersekongkol dengan mereka? Malahan dengan rasa tidak bersalah membenarkan isu kalimah Allah diguna pakai oleh orang kristian secara bebas?!!

Trend terbaru Pas kini menggunakan golongan artis untuk berceramah bagi menarik penyokong golongan muda-mudi. Walaupun golongan ini cetek ilmu agamanya, mereka yang sanggup bekerjasama bagi menjayakan matlamat Pas akan diangkat darjatnya menjadi ustad dan ostazah segera Pas!

Dengan gelaran tersebut juga mereka akan dibayar upah untuk berceramah dimerata pelusuk tanahair bagi memburuk-burukkan kerajaan yang sedia ada.

Sanggupkah kita melihat agama Islam dan umat melayu dipermainkan oleh agama dan bangsa lain?!?

Ayuh semua kita bangun dan jihad menentang kemungkaran ini !!! Kita harus memastikan Pas dan sekutunya tewas, hancur dan berkubur dalam PRU13 yang akan datang ini!

Demi agama , bangsa dan tanahair yang tercinta ini, WAJIB keatas kita untuk menyokong dan mengundi Parti BN pada PRU13 nanti...

* 1 undi untuk PAS = 1 undi untuk kehancuran Islam.

* 1 undi untuk PKR = 1 undi untuk kehancuran Negara Malaysia.

Fikir-fikir lah sejenak untuk masa depan kita, agama kita , bangsa dan tanahair kita...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Monday, 18 March 2013

Nabi tak mengaku umat weii!!!

PR ( PAS, DAP & PKR) menyokong dan menghalalkan LGBT di dalam negara Islam. Sedarkah mereka yang mendakwa diri mereka sebagai ulamak tentang apa yang disokong itu? Atau hanya menganggukkan sahaja sebagai setuju demi kepentingan diri dan parti???

Nau'zubillah... Nabi tidak mengaku umat kepada pelaku seks songsang woii !!! Apa lagi yang nak dihujahkan berbanding dalil naqli yang telah diturunkan?

Dimanakah Syahadah Mutbi' dan Taabi' para ulamak PR ni?

Sesiapa yang menyokong dan mengundi PR dalam PRU13 ini adalah penyumbang kepada kerosakan akhlak dan akidah!!! Mereka seperti yang menetang perjuangan Islam!!!

Maka, janganlah terpengaruh dengan penampilan "warock" mereka dengan memakai celak, tudung labuh, ketayap putih dan serban bagai. Ingatlah, itu semua lakonan hiasan dunia semata-mata untuk menurut kata nafsu!!! Itu semua poyo!!!

Tengoklah pelakuan seks depa di link
ini :-

http://bit.ly/XXD4ny




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Siapa kata PR tak boleh mentadbir Putrajaya?

Lagi mau tanya ke? Lihat kenyataan @DPPM "beza kerajaan PR dan BN di Selangor. Siapa kata PR tak boleh mentadbir Putrajaya?"

Ni selongkar nak bagi tau ; beza kerajaan PR dan BN...

PR - kerajaan yang menghalalkan cara untuk mencapai matlamat. Perosak Rakyat! Buta mata! Buta hati! Buta kareeee!!!!
Isu air pun tak boleh nak selesai di Selangor dan Kelantan, ini pula nak tadbir 1Malaysia?!? Memang selera tinggi la puak-puak pelingkup ni...ibarat "badan kuli, perut tauke".


BN - Sentiasa perihatin terhadap rakyat walaupun di negeri / kawasan yang dimenangi PR.
- Berkonsepkan 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan, Janji Ditepati, Tiada Tertinggal Tiada Terpinggir.
-Bantu Negara menjadi negara maju berpendapatan tinggi...


Siapa kata PR tak boleh mentadbir Putrajaya?

- Rakyat Malaysia yang kata PR tidak layak mentadbir Putrajaya hanya dengan mengharapkan Anwar sebagai PM!
- Kemungkaran yang jelas dan nyata, penipuan terhadap rakyat!
- Janji munafik!
- Rasuah
- Bekerjasama dengan Israel laknattullah.

Golden "Q":-
Siapa calon lain sebagai PM selepas Anwar???


Maka , dengan itu...sedarlah wahai pecacai PR ! Tak perlu nak cerita banyak. Majoriti pengundi di Malaysia tidak akan memberi mandat kepada PR dalam pilihanraya umum ke 13 ini. BN akan terus memerintah Putrajaya, Malaysia.

So...jangan dok macam-macam lagi!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Nik Aziz-kesesatan yang nyata...

Semakin hari semakin banyak kenyataan kesesatan yang keluar dari mulut macai Pas ni tidak ketinggalan juga mursidul am Pas ini.

Selongkar pun banyak hairan lah! Apa punya cempera... Ulamak mengangkat kemungkaran di atas muka bumi ini???

Nik Aziz ni mengatakan....


Selanjutnya sila click link dibawah :-

http://bit.ly/n15VpFvJ




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sunday, 17 March 2013

Idham Lim telah membunuh diri akibat tekanan

Selongkar ada membaca satu post artikal oleh seorang sahabat facebook yang mengatakan...


"inilah perangai wakil rakyat titi serong,parit buntar yg mewakili pas..DUN blm bubar....dh siap kempen untuk kwsn kuala kangsar..hang mkn gaji buta ja yb oiii..kwsn sendiri xmau jaga..duk kalut kwsn org..bg puaka2 pakatan..klu org depa buat semua xpaa... hrp2 org kuala kangsar tdk tertipu dan termakan dgn janji2 palsu yb ni..KAMI WARGA TITI SERONG DH LAMA DIABAIKAN"

Persoalannya, kenapa si Idham Lim ni mati sebelum ajal? Ajaran mana yang dia ni ikut???

Hasil tinjauan dan maklumat yang disampaikan oleh orang-orang dalaman PAS sendiri mengatakan yang dia ni tiada tokoh kepimpinan dan tak tau nak buat kerja! Maka dengan itu selongkar berpendapat yang dia ni telah di usir keluar oleh rakyat di Titi Serong.

Apabila selongkar mendapat tahu yang si YB ni berhijrah ke Kuala Kangsar, maka selongkar rasa lebih baiklah para pengundi di DUN Titi Serong yang ada saudara mara, sahabat handal kat sana tolong bagitau kat depa supaya boikot YB ni dalam PRU13 ni...

Nama je wakil rakyat Pas @" parti Islam seMalaysia" lah konon tapi perangai tidak menunjukkan seorang yang mengamalkan ajaran Islam!!!

Sapa yang tarbiah si Idham Lim ni???
Nik aziz tolong jawab sat!!!


Sumber:-
Facebook newsfeed post by: Na Ita







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Terbaik dari Dewan Pemuda Pas Malaysia

Seperti kenyataan @DPPMalaysia "Akhir zaman,FITNAH menjadi-menjadi".

Sedarkah puak-puak pecacai ni yang akhir zaman ni berulang kembali peristiwa sejarah nabi-nabi dahulu? Tak baca sirah nabi ke? Zaman bila yang berlaku secara berleluasa dimana manusia menyukai kaum sejenis? Pemimpin yang suka aktiviti seks songsang, sapa???

Ulamak mana pula yang menyokong seks songsang? LGBT? Isu kalimah Allah?

Dengan kenyataan tersebut, selongkar berpendapat yang dewan pemuda pas Malaysia masih mentah dan kurang berpengetahuan dalam hal-hal agama Islam. Justeru itu, selongkar menyarankan agar pecacai ni cermin-cermin lah diri, muhasabah diri, dan tuntutlah ilmu untuk kebaikan diri sendiri baik didunia dan akhirat!

Jangan memperdagangkan agama Islam!!!

Kita diamanahkan untuk menjadi khalifah di dunia ini, bukan menjadi sampah dan membuat kerosakkan di dunia...

Kembali lah...




________________________________
Image taken with Screen Grabber.
Download it free from the App Store : http://jred.co/free_app_screen_grabber
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, 16 March 2013

Ulamak bangang?!?

Apa punya melugai la si pecacai sorang ni @khalidismath? Nak spin lagi benda yang semua rakyat Malaysia sudah sedia maklum?
Ulama UMNO mana yang mengatakan seperti yang didakwa, ada bukti ke?


Yang bangang tu bukan kerajaan "kita"!!! Tetapi yang bangang tu kerajaan yang ditadbir dan dibawah pimpinan PR yang rendah nilai patriotiknya kerana sanggup menggadaikan keamanan negara!!! Menghasut pemikiran rakyat untuk manjadi seorang pemberontak didalam negara Malaysia!

Allah maha mengetahui...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PR dah tak boleh nak berpakat di Bagan Serai

Apa dah jadi dalam pakatan rakyat di Bagan Serai? Nampak gayanya macam dah tak boleh nak berpakat je...

Situasi ini agak bahaya dan bakal menyusahkan semua rakyat di Bagan Serai sekiranya PR diberi mandat dalam PRU13 akan datang.

Ini semua salah manusia yang bernama Anwar Ibrahim kerana....

Lihat link dibawah :-

http://bit.ly/16Bg9iO




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pas "Amar Mungkar"?

Satu persatu skandal team PR terungkai! Apa, anda masih terpengaruh dengan penafian politik PR yang merosakkan imej melayu dan agama Islam???

Bodohnya orang-orang yang tak tahu melihat mengenal, menilai, mengkaji!!!

Adakah ini semua konspirasi UMNO?

Lihat link untuk paparan dan laporan penuh :-

http://bit.ly/YFlSQf





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Lagi musuh mati di Tg Batu

Kampung Tanjung Batu - pagi tadi berlaku satu lagi pertempuran diantara pihak keselamatan negara kita dengan pengganas Sulu Filipina.

Laporan menyatakan seorang musuh telah mati ditembak manakala anggota keselamatan kita tiada yang cedera dan menjadikan jumlah musuh yang mati setakat ini mencecah angka 62 orang.

Pihak keselamatan negara kita menyeru kepada orang awam agar tidak memasuki ke kawasan operasi kerana ini mungkin akan mengganggu tugas pembersihan musuh didalam kawasan tersebut.

Pihak keselamatan sangat berterima kasih kepada orang awam tempatan yang menyalurkan maklumat selama ini kerana ianya memudahkan kerja-kerja menjejaki musuh- musuh tersebut. Diharapkan orang awam terus memberi info tentang pergerakkan dan persembunyian pihak musuh di penempatan mereka.

Pihak keselamatan juga mengatakan operasi pembersihan musuh negara sudah hampir selesai. Justeru itu, orang ramai janganlah cuba membuat spekulasi yang negatif terhadap operasi tersebut. Walau bagaimana pun, operasi pemantauan keselamatan masih ditingkatkan di kawasan tersebut.

Setakat ini jumlah yang ditahan mencecah angka 104 orang...

~marilah kita sama-sama berdoa untuk keselamatan pejuang-pejuang negara kita di perbatasan...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pas bertanding 76 kerusi Parlimen

Dalam laman sosial twitter seperti yang dilampirkan, PAS menyatakan hasrat dan kesediaan untuk bertanding di 76 kerusi Parlimen.

DAP dan PKR nak tengok dan bagi saja ke PAS nak lawan 76 kerusi Parlimen tu??? Kalau Pas ambil jumlah kerusi tersebut, berapa kerusi Parlimen untuk PKR dan DAP?

Apakah ada ruang untuk Anwar Ibrahim nak PM?

Susah-susah sangat, Pas keluar je dari PR dan bertanding je kesemua 222 kerusi Parlimen. Ada berani ke?




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 15 March 2013

Mendiang Pi Bala dihina

"Habis sepah madu dibuang"
Anwar Ibrahim telah menghina mendiang P Bala semasa....

Lihat link dibawah untuk selanjutnya :-


http://bit.ly/10ZyUfp




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Muka PM macam puaka

Inilah muka Perdana Menteri yang puak-puak pecacai PR idam-idamkan.

Lihatlah! Inikah rupa PM sebenar? Berapa banyak laporan di balai polis yang akan dibuat jika beliau di beri mandat untuk menjadi PM?

Kemungkinan juga badan kehakiman akan tercemar dan tidak relevan lagi apabila bang Nuar ni jadi PM nanti kerana umum tahu beliau ni terkenal sebagai gila kuasa dan ditaktor dalam berpolitik!

Mana tidaknya, kita boleh nilai dalam PKR itu sendiri, siapa presiden? Siapa yang lebih popular dan berkuasa untuk menentu sesuatu perkara dan tindakan?

Jadi, fikir-fikirkan lah...takkan kita nak membenarkan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini untuk mentadbir negara?!? Berapa banyak nanti yang akan menjadi mangsa dik kerakusan nafsu songsang beliau?

Katakan tidak kepada PR dan Anwar Ibrahim!!!!!!!!!!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Bubar Parlimen 18 Mac 2013?

Inilah pepatah "suka jaga tepi kain orang" yang boleh dikatakan sesuai untuk Pecacai PR!!!

Depa ni dok kalut tanya bila PM nak umum bubar Parlimen? Itu kerajaan BN punya pasal lah!!! Tiba masanya PM umum lah kepada seluruh rakyat Malaysia!

Yang negeri dibawah pecacai perosak rakyat (PR) bila nak bubar pulak??? Dok menyedap kat kerusi tu lagi ke? Atau takut nak lepaskan jawatan? tak pun depa ni takut berkubur awal???

Sabar itu separuh daripada Iman...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Blogger PR dah sewel...

Seorang blogger dari PR telah dikesan menjadi sewel. Kini beliau telah pergi mendapatkan ketenangan hidup dan cuba lari dari dibelenggu oleh dosa-dosa fitnah yang beliau sebarkan selama ini terhadap kepimpinan kerajaan BN.

Diharapkan, selepas ini kuranglah tentera pemfitnah dari puak puak ni. Kini jelas, mereka yang mengangkat kemungkaran akan menerima pembalasan yang dasyat dari Allah SWT.

Kepada mereka yang seangkatan dengan beliau ini, haruslah berhati-hati dan berhenti membuat fitnah yang mana kebenaran telah jelas terbukti yang kerajaan BN telah melakukan segala yang terbaik demi kesejahteraan semua.

Rakyat sudah boleh menilai yang mana kaca dan yang mana permata!

INSAFLAH!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, 14 March 2013

Tuesday, 12 March 2013

Syahid di Lahat Datu

Anggota keselamatan yang gugur di Lahat Datu demi mempertahankan kedaulatan negara Islam adalah syahid.

Al-Fatihah...

Buat anggota keselamatan kita yang gugur diperbatasan #Lahat Datu.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Mufti Masjidil Haram kata HARAM???

Mufti Masjidil Haram ; Sheikh Dr. Sulaiman Al-Saloomi dalam kenyataan beliau dalam portal Migguan Malaysia
Sebagai berkata " adalah Haram bagi seseorang Islam untuk meminta pertolongan pada orang kafir yang anti Islam untuk menentang saudara seagama.

Tegas beliau lagi, kita sepatutnya mengambil iktibar daripada sejarah kejatuhan kerajaan Islam Andalusia.

Apa yang berlaku di Andalusia dahulu memang sangat berbahaya. Sebahagian orang Islam di Andalusia telah meminta bantuan orang-orang Kristian bagi menentang pemerintah mereka yang juga beragama Islam.

Akibat daripada tindakan tersebut, kerajaan Islam Andalusia telah hancur dan kini ianya hanya tinggal sejarah sahaja".

Pengajaran daripada peristiwa tersebut, untuk memastikan pemerintahan Islam di negara kita terjamin lebih baiklah Pas jangan bersekutu dengan Dap dan jikalau tidak marilah semua penyokong-penyokong Pas kita berjuang bersama-sama UMNO dan Undilah Barisan Nasional dalam PRU13 nanti.

Kelak agar tidak menyesal pada tindakan diri sendiri...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Monday, 11 March 2013

Seks maut

Itulah terjadinya laporan dari luar negara yang mengatakan seorang pelakon porno membunuh pelanggannya dan melakukan seks keatas mayat tersebut.

Mengapa ini berlaku? Kemungkinan tidak mendapat layanan dan kepuasan yang diinginkan kot???

Jadi, kepada mereka yang berada diluar sana tu dan bercadang ke luar negara selongkar menasihatkan agar tidak melanggan pelacur demi mengelakkan perkara tidak diingini berlaku. Juga tidak membawa virus merbahaya ke dalam negara.

"Sayangilah keluarga anda dan jauhilah seks bebas"

Berita selanjutnya pergi ke link :-

http://t.co/Wpd6yMlZ38





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Guru kurang ajar?

Selongkar setuju dengan seorang blogger yang dikenali sebagai Sangkakala.

Bagaimana seorang guru dan pendidik yang kurang ajar nak ajar anak bangsa kita?

Guru ini harus diajar dahulu sebelum beliau dibenarkan mengajar kembali
anak-anak kita dan generasi masa hadapan kita agar generasi kita tidak dilahirkan menjadi seperti beliau yang kurang ajar!!!

Berita selanjutnya sila link dibawah :-


http://bit.ly/ZvZC9d






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Kiamat!!! Islam untuk Islam

Untuk Orang Islam !
: JANGAN MALAS ! BACA NI !

Masih ingat andaian kiamat 2012 ?
Tahun lepas kan??
JANGAN percaya lagi !!!!!
Sebab Kiamat menurut Agama Islam

- Kemunculan Imam Mahdi

- Kemunculan Dajjal

- Turunnya Nabi Isa (AS)

- Kemunculan Yakjuj Dan Makjuj

- Terbitnya matahari dari Barat ke Timur

- Pintu pengampunan akan ditutup

- Dab'bat al-Ard akan keluar dari tanah & akan menandai muslim yang sebenar2nya

- Kabus selama 40 Hari akan mematikan semua orang beriman sejati shj mereka tidak perlu mengalami tanda2 kiamat lainnya

- Sebuah kebakaran besar akan menyebabkan kerusakan,

- Pemusnahan Kabah,

- Tulisan dalam Al-Quran akan lenyap,

- Sangkakala akan ditiup pertama kalinya binatang2 & org2 kafir yang tersisa akan mati, semua gunung & bangunan akan runtuh

- Tiupan sangkakala yang kedua kalinya akan membangkitkan semua ciptaan Allah & bertemu di dataran Arafah menuju saat penghakiman mereka.. Dan Matahari akan mendekatkan dirinya ke bumi

Nabi MUHAMMAD SAW telah bersabda:
"Barang siapa yg mengingatkan ini kepada orang lain, akan Ku buatkan tempat di Syurga baginya pada hari penghakiman kelak."






Fb posted by khairul zulfakar...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Pakatan Dajjal cina DAP by: Pakngah Nordin Haji Nasir

Selongkar ingin berkongsi kenyataan salah seorang friend di laman FB yang kandungannya seperti petikan dibawah :-

Gerombolan Pakatan Dajjal yang diketuai oleh china Dap, terus menaburkan janji dan harapan palsu. Menghasut orang ramai menggunakan kaedah Parti china Komunis Malaya
Lebih dahsyat, mereka sanggup mempolitikkan keselamatan negara dan keharmonian hidup Rakyat.

Saya menyeru ahli-ahli dan penyokong Parti Melayu Pas meninggalkan Gerombolan Pakatan Dajjal yang memperjuangkan agenda china Dap dan Konspirator nuar berahim ini, dan kembalilah bersama Rakyat.

Hak mutlak kita menumpaskan penceroboh, pengkhianat, penghasut dan perancang kemusnahan kehidupan kita dan anak cucu kita...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200906875741134&set=a.1342557650982.2050971.1442443838&type=1&relevant_count=1


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

TAHNIAH!!! Pas berjaya di Parit Buntar

Wakil rakyat daripada Pas telah berjaya akhirnya menipu rakyat dan pengundi didalam Parlimen Parit Buntar keseluruhannya.

Ini terbukti dimana selama hampir 5 tahun menjadi pemegang amanah rakyat dan pengundi di dalam Parlimen Parit Buntar tiada satu pun perubahan dan pembangunan yang berlaku hasil usaha yang dibawa daripada wakil rakyat ini.

Bukankah ini dinamakan pembaziran juga??? Allah menyebut "pembaziran adalah kerja syaitan"!

Mana tidaknya, selama menjadi wakil kepada rakyat di dalam Parlimen Parit Buntar ini, mereka telah dibayar elaun sebagai wakil rakyat yang mana nilainya mencecah angka ribuan ringgit sebulan! Jangan tidak tahu wahai orang-orang kampung!!!

Mereka ini boleh diibaratkan sebagai perompak yang datang dan melarikan hasilnya!

Sedarlah wahai pengundi-pengundi sekalian! Marilah kita semua tolak pembohongan daripada PR yang hanya manis dibibir, dan pilih serta UNDILAH Barisan Nasional dalam Pilihanraya Umum ke 13 ini demi kesejahteraan kita dan generasi akan datang...





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Skandal terbaru Anwar Ibrahim

Opss...psssttt!!!




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PANaS!!! Pekida bersama PKR?

Sedikit masa dulu banyak kenyataan yang mengaitkan Pekida dengan BN. Pekida menjadi tunggangan BN dan sebagainya...

Sekarang apa dah jadi???
PKR nak tumpang tunggang Pekida pulak ke?

Selalunya pecacai PR dan bang Nuar ni nak ludah tu lebih baik ludah ke dalam longkang! Jangan lah ludah kelangit yang akhirnya terkena muka sendiri!!! Cakap tak serupa bikin!!!
Mulut macam longkang! Semua keluar yang busuk-busuk je!!!

Tak puas hati sila lihat link dibawah :-


http://t.co/eK4mtuqS2d




________________________________
mage taken with Screen Grabber.
Download it free from the App Store : http://jred.co/free_app_screen_grabber
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Skandal terbaru Anwar Ibrahim

Opss....sssstt!!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PAS makin terdesak

Pas kini tertekan dan semakin terdesak kerana tidak lagi mendapat sokongan majoriti golongan ulama yang tulen memperjuangkan Islam.

Kini yang tinggal hanyalah ularsemak yang hanya membelit untuk mengaut keuntungan dengan menjual agama dan sanggup membenarkan orang kafir berceramah didalam masjid, menggunakan kalimah Allah, membaca dan menterjemah ayat2 suci Al-Quran kepada orang2 Pas dan banyak lagilah!!!

Jadi, selongkar mengucapkan syabas kepada golongan ulama yang kini sudah dapat menilai perjuangan sesat Pas di masa ini.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Lambang bendera PKR sama dengan mata wang negara asing

Seorang jurutera yang pernah berkhidmat selama 11 tahun di Amerika Syarikat dan kini kembali ke tanah air, membuat laporan polis berhubung keraguannya terhadap bendera PKR yang didakwanya mempunyai persamaan dengan mata wang sebuah negara luar.

Mohamad Ridhwan Batumalai Abdullah, 41, membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Ipoh kira-kira pukul 10.30 pagi.

Pepatah mengatakan "Kalau tiada angin, manakan pokok bergoyang"...
Selanjutnya sila ikuti link dibawah :-

http://bit.ly/WhyZXX





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

PAS menjadi kaldai tunggangan PKR dan DAP

Inilah kenyataan yang selongkar ingin kongsikan menerusi gambar yang dikirimkan oleh penyokong PAS yang telah kecewa dengan kepimpinan PAS yang dilihat selama ini sebagai kaldai tunggangan didalam PR.

Syabas selongkar ucapkan kepada beliau kerana mengambil pendekatan dan keputusan yang tepat pada masanya!

Pas kini dilihat tidak relevan lagi dalam isu serta agenda memperjuangkan agama Islam. Pelbagai perkara telah timbul kebelakangan ini tentang isu keagamaan terutamanya isu kalimah Allah yang gagal dipertahankan dengan konsisten oleh kepimpinan Pas!

Pas juga dilihat bersekongkol serta bersubahat dengan menegakkan benang yang basah terutamanya dalam isu skandal seks pemimpin PR yang lain serta dalam menyokong aktiviti LGBT!

Jadi tak perlulah selongkar bongkarkan semuanya kerana umum sedia maklum dengan apa yang berlaku dalam PR tika ini.

Maka, disini selongkar menyeru kepada semua penyokong PAS dan PKR diluar sana agar mari lakukan transformasi politik dengan meninggalkan parti munafik ini agar kita tidak tergolong dalam subahah dan sama-samalah kita berjuang bersama UMNO dalam BN demi menegakkan serta memertabatkan Agama Islam, bangsa Melayu dan tanahair tercinta.

Jom pakat-pakat kita undi Barisan Nasional dalam PRU13 ini!!!





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sunday, 10 March 2013

Saya tak kisah jika pemimpin saya LGBT

Selongkar ingin berkongsi kenyataan dari akaun laman twitter milik seorang penyokong tegar puak pecacai PR yang pada pendapat selongkar bahawa dia ni tiada pegangan agama dan nafsu dendam menguasai keseluruhan dirinya.

Lihat pada lampiran tersebut, apa lagi yang boleh ditakrifkan kepada orang seperti ini???





________________________________
Image taken with Screen Grabber.
Download it free from the App Store : http://jred.co/free_app_screen_grabber
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Hinanya si Nurul Izzah ni...

Semua pemberontak dalam negara ini sedang giat menghina pasukan keselamatan kita.

Apakah tindakan kita sebagai rakyat Malaysia yang perihatin?

Mudah sahaja dengan kita menolak PR dalam PRU13 ini dan UNDILAH Barisan Nasional yang terbukti selama ini mengambil berat menjaga kebajikan, keselamatan serta menjaga kesejahteraan seluruh rakyat di negara ini!

Lihat link dibawah :-

http://nblo.gs/J6e7G





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Genjatan senjata? Lagi anggota keselamatan di tembak!

Dalam pertempuran malam tadi, 2 orang anggota keselamatan dari Pasukan Gerak Am Miri telah cedera ditambak.

Adakah ini yang dikatakan gencatan senjata oleh pengikut kesultanan Sulu dan mereka mengatakan bahawa mereka akan meletakkan senjata?

Selanjutnya sila ke link dibawah :-

http://bit.ly/WeNFaj




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Majlis perasmian UMB Perak tercipta hari ini...

Pagi ini telah berlangsung majlis perasmian Kursus Simulasi Jentera Siber Pemuda Barisan Nasional Perak.

Sejarah yang terpahat pada hari ini menjadi titik tolak bagi jentera penggempur alam maya untuk mencipta sejarah tersendiri dengan mendapat mandat daripada kepimpinan UMNO negeri bagi membantu memenangkan BN dalam PRU13 yang akan datang.

Info selanjutnya sila layari link dibawah :-

http://bit.ly/13NhNhn




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Kembalinya pahlawan VAT 69 menjadi kebanggaan negara

Konstable 175533 Mohamed Qaiyum Aiqal bin Zolkifli, yang cedera ditembak dibahu disambut dengan penuh rasa bangga oleh pasukan Polis DiRaja Malaysia dan Menteri Besar serta Setiausaha Kerajaan Negeri turut hadir untuk menyambut ketibaan beliau.

Selanjutnya lihat link dibawah ;

http://bit.ly/14ISxVz




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Lagi mau cakap pihak keselamatan tak betul

Selongkar pun rasa tak puas hati kepada sesetengah pihak ni yang suka mempolitikkan isu keselamatan negara dan mempertikaikan tindakan yang diambil oleh pasukan keselamatan Malaysia.

Apakah mereka ini tiada langsung semangat patriotik kecintaan kepada tanahair? Kalau begini situasinya, mereka ini bukanlah dikatakan pembangkang, tetapi selayaknya mereka ini dipanggil atau digelarkan pemberontak!!!

Selanjutnya sila layari link dibawah :-

http://bit.ly/Zuc7W2




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, 9 March 2013

PANAS!!! Wan Azizah di ceraikan?

Setelah apa yang berlaku sebelum ini terhadap keluarga politik PKR, kini ianya telah berlaku lagi seperti pepatah mengatakan " pisang berbuah dua kali ".

Kesian kat kak Wan yang cuba menunjukkan kesetiaannya kepada bang Nuar kini sekali lagi ditinggalkan dik kerana kerakusan nafsu buas si suaminya yang tak tahu mengenang budi dan pengorbanan seorang isteri.

Kini selongkar dimaklumkan seluruh keluarga bang Nuar dan kak Wan ni sering kali bertelingkah disebabkan adanya kehadiran orang ketiga dalam hidup bang Nuar sekarang ni!!!

Persoalannya, siapakah gerangan orang ketiga tersebut? Lelaki ke bini orang ?

Hantam sajalah bang Nuar Oooiii selagi larat!!! Bila kantoi boleh spin lagi!!! Konspirasi?




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Friday, 8 March 2013

Panas, BN penipu #pilitik wang!!!

Rakyat Malaysia telah digemparkan dengan kenyataan bapa Saiful Bukhari yang mengatakan Bang Nuar (BN) tidak melakukan liwat terhadap anak tirinya iaitu si Saiful.

Jika kita mengimbau kembali semasa di PRK Permatang Pauh kenapa si Pak Lan ni dok usung si Saiful dalam ceramah-ceramah BN? Tambahan pula sanggup lagi bersumpah laknat didalam masjid dan menjunjung Al-Quran?

Apakah ini permainan politik oleh sesetengah pihak yang mengambil kesempatan " menanggguk di air yang keruh" tatkala keluarga Pak Lan ni bergolak dalam permasalahan keluarga???

Kesudahan cerita, ada yang suram, ada yang murka dan ada yang suka gilerrr...........

Konspirasi, konspirasi, konspirasi!!!





________________________________
Image taken with Screen Grabber.
Download it free from the App Store : http://jred.co/free_app_screen_grabber
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone